diumenge, 30 de novembre del 2008

Pel bon cami 3

La Salle Figueres 1
AE Roses 5
Es comfirma la feina ben feta i aquest dissabte em gaudit del bon joc dels nanos, victoria contundent, i el que es millor una imatge d´equip com feia temps que no es veia. Seria injust destacar algun jugador en especial aixi que per aquest partit destacarem als
SUPPORTERS PMA Pel fisic dels de la foto podrieu pensar que PMA vol dir Pes Màxim Autoritzat i no aneu mal encaminats, pero no, PMA vol dir Pares, Mares i Avis que anem on anem sempre ens trobem amb Bars que no fan entrepans i camps que per molt GPS que portis tenen tela per trobar. La propera sortida cistell amb entrepans i nevera de camping.
Aqui teniu els autentics herois:


Salut.

PD: Que gran que ets Salvador, per cert l´Eduard que?
PD 2: Enveja sana la participació en el blog dels cadets on participen Pares, Entrenadors, Coordinador, Jugadors etc...


Edito els comentaris:
Badó ha dit...
En primer lloc FELICITATS !!!, per la victòria i per l'actitud. No hi vaig poder ser perquè un no té el do de la ubicuïtat, però veient com va anar potser era jo el malestruc dels darrers partits !!. Així hem de seguir. Hem de tenir molt clar que la NOSTRA LLIGA no és contra els els 8 o 10 que van al davant de la classificació ja que aquests equips competeixen amb nanos 1 any més grans que els nostres i això es nota, i molt. La NOSTRA LLIGA és amb els equips restants, i és contra aquests que hem de donar el millor del que tenim i sabem fer, que és molt. Ara que ja hem jugat contra els de dalt ens arriben els NOSTRES PARTITS: UE Figueres, Esplais, Vilajuïga, Cadaqués (?),i és aquí, en "igualtat de condicions", on començarem a remuntar posicions, serà el nostre Tourmalet particular, n'estic segur.Abans de començar la temporada ja vaig pronosticar acabar la temporada amb 34 punts (Us en recordeu, Miquel i Joan ?). Qui es vol jugar un pèsol a que hi arribem ?.Per cert, Xavi, què vols dir quan dius: "Que gran que ets Badó". Home, ja sé que la meva panxa i els meus 93 kg son bén visibles arreu però suposo que no deu anar per aquí, no ?. Je, je.Ah, i ja que m'ho preguntes, l'Eduard i el seu Base van guanyar 4-2 contra la FEF remuntant un 1-2 de mitja part. I com que també ho demanes, ara també ho dic jo: Vinga Pares/Mares, escriviu al Blog per fer-lo més gran. Preneu exemple del blog dels Cadets.Fins aviat.
1 / desembre / 2008 14:43

Jordi (entrenador cadets) ha dit...
Enhorabona a vosaltres també pel blog (no l'havia vist i em sembla súper divertit i molt treballat) i pels resultats.Ànims i seguiu així, que ho esteu fent molt bé!!!
1 / desembre / 2008 17:20

2 comentaris:

Anònim ha dit...

En primer lloc FELICITATS !!!, per la victòria i per l'actitud. No hi vaig poder ser perquè un no té el do de la ubicuïtat, però veient com va anar potser era jo el malestruc dels darrers partits !!. Així hem de seguir. Hem de tenir molt clar que la NOSTRA LLIGA no és contra els els 8 o 10 que van al davant de la classificació ja que aquests equips competeixen amb nanos 1 any més grans que els nostres i això es nota, i molt. La NOSTRA LLIGA és amb els equips restants, i és contra aquests que hem de donar el millor del que tenim i sabem fer, que és molt. Ara que ja hem jugat contra els de dalt ens arriben els NOSTRES PARTITS: UE Figueres, Esplais, Vilajuïga, Cadaqués (?),
i és aquí, en "igualtat de condicions", on començarem a remuntar posicions, serà el nostre Tourmalet particular, n'estic segur.
Abans de començar la temporada ja vaig pronosticar acabar la temporada amb 34 punts (Us en recordeu, Miquel i Joan ?). Qui es vol jugar un pèsol a que hi arribem ?.
Per cert, Xavi, què vols dir quan dius: "Que gran que ets Badó". Home, ja sé que la meva panxa i els meus 93 kg son bén visibles arreu però suposo que no deu anar per aquí, no ?. Je, je.
Ah, i ja que m'ho preguntes, l'Eduard i el seu Base van guanyar 4-2 contra la FEF remuntant un 1-2 de mitja part.
I com que també ho demanes, ara també ho dic jo: Vinga Pares/Mares, escriviu al Blog per fer-lo més gran. Preneu exemple del blog dels Cadets.
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Enhorabona a vosaltres també pel blog (no l'havia vist i em sembla súper divertit i molt treballat) i pels resultats.
Ànims i seguiu així, que ho esteu fent molt bé!!!